Wij willen ons werk professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij dit met u kunnen bespreken en wij ervan kunnen leren.
Klacht bespreken met de huisartsenpraktijk:
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. U kunt uw klacht altijd kenbaar maken bij een van onze medewerkers. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. U kunt dit doen via het klachtenformulier, deze is af te halen op de praktijk of kunt u hier beneden invullen. Het heeft onze voorkeur altijd om eerst met u het gesprek aan te gaan over uw klacht.
Daarna zouden wij graag met u het gesprek aangaan.
Klik dan hier en vul het formulier in zodat wij voor u aan de slag kunnen.
De klachtenfunctionaris:
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. Er zal geen partij worden gekozen en daarom geen oordeel. Alles wat u aan de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE (Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg)? Hierbij de link naar de klachtenformulier van SKGE: Klacht huisartsenzorg – Skge